frågor

erika om Bilder:
hej jag kommer absolut köra jag undrar bara vilka färger du har och hur ser vattenpärlorna ut innan man lägger dem i vattnet?
hej erika! haha tror att du menar köpa men va roligt du kommer inte ångra ditt köp :) jag har alla möljiga färger jag har påsar med bla rosa, blåa och blandade färger. istället för att beskriva hur dem ser ut så har jag fixat ett litet "bildspel" på hur hur prossesen ser ut. ;D
1. 3. 4. 
1. så här ser vatten pärlorna innan man har lagt dem i vattnet
2. efter ett tag har pärlorna börjat dra åt sig vatten
3. nu är pärlorna klara och du kan börja dekorera
4. på den här bilden kan man se hur liten den är innan man har lagt den i vattnet och hur stor      den blir efter


Kommentarer
maja

Sv: visst är de fina, jag har testat de =)

2012-02-29 @ 21:36:49
URL: http://majahimajaha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0